Често задавани въпроси

1 Как да се регистрирам?
2 Не получавам имейл за регистрацията, какво да правя?
3 Как да потвърдя телефонния си номер?
4 Изгубих кода за потвърждение, какво да направя?
5 Регистрирах се и си потвърдих регистрацията, но не си виждам картите?
6 Как да си купя/заредя превозни документи онлайн?
7 Какво мога да правя в уеб портала?
8 Мога ли в уеб портала да видя пътуванията си?
9 Мога ли да видя направените онлайн покупки?
10 Мога ли да заявя нова смарт карта през уеб портала?
11 Как да заредя "Семеен пакет"?
12 Как да се валидирам с платежна карта/електронен портфейл в градския транспорт?
13 Колко ще ми струва да заплатя пътуването си с безконтактна карта/електронен портфейл?
14 Колко време след валидация с безконтактна карта/електронен портфейл ще бъда таксуван?